endo-visa

är det meningen att lida
är det meningen att förblöda
och ha ont i sin slida

ryggen den värker och magen den skriker
trosan den läcker och rummet det stinker

tårarna rinner
benen de viker
huvet det bankar
med lite tur
i toaletten jag skiter

jag kan inte gå, kan inte stå
det känns som att ett tåg
har vällt ner på min tå

ingen som hör
jag tror att jag dör
mitt gnäll tar ej slut
och bajset, vill inte ut


min vulva är våt
och min pojkvän är kåt
klättra upp för berget om du ska
leka i grottan
får vi göra en annan da'

efter en sats
finns det inte längre plats
för snopp eller dopp
varken finger eller stock


det spänner och det klämmer
ingenting läkarna säger stämmer
jag önskar mig hellre en jävlig död
än att inte kunna skära mitt eget bröd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0